utpumpad

Utvispad cola är sjukt jävla äckligt eller hur?
Smakar typ diskmedel och kemikalier.
Men nu är det så sjukt gott!
Har aldrig varit så underbart att få något drickbart i munnen hahah, vilken mening :S ahahah, aja, ni fattar.
Jag sitter och skakar.
Mitt huvud är tungt som bly, jag fryser om ena foten men den är för tung för att jag ska orka lyfta den.
Min andra fot har somnat under tyngden av datorn, och nu strålar det sockerdricka upp i knät.
Men jag gör ingenting åt det, det får stråla bäst det vill.
Jag behöver gråta känner jag, men är för trött för att orka bry mig om nåt eller någon att gråta för.
Mina händer är iskalla, och skakar så det tar en evighet att skriva det här inlägget.
Det värker överallt.
I fem timmar låg man bokstavligt talat på toaletten, och bara kastade upp det jag innehåller.
Äckligt?, ja, borde jag skrivit det?, nej, *careface*.
Men nu är jag tom. Helt tom, utpumpad till det inte finns någonting i mig längre. Jag är tom.
Det enda jag har, är utvispad cola, så sjukt gott.

Kommentarer
Postat av: Moa

älsklingen min :'(

2010-01-14 @ 22:32:14
URL: http://moahallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0