vi cyklade (!)

Tjenispenis! Här kommer det lite bilder, bland annat vad jag köpte i tallin :)


Haremsbyxor och jeansleggins



Två linnen, blå & rött :)







Ett linne och en myskofta :)



Och en foundation här i uppsala.



Hahahahaha, tyckte den va bra, köpte på båten ;)


Idag klev vi upp typ tolv och käkade frukost, sen tog vi bussen ner till stan och gick runt där lite grann :) Käkade på donken och sen stack vi hem igen. Såg sjukt fult folk på donken förresten hahahaha!

När vi kommit hem kom även Viking brorsa Egil hem, hejhej på han! haha. jag och viking drog iaf iväg till fyrishov för att kolla på bandy, hade tre & en halv timmes dötid innan bion började haha! Vi cyklade för övrigt till fyrishov, haha shit vad jag har cyklat dom här dagarna haha! Har tamesatan träninsgvärk sen igår och då cyklade vi fan inte mycket inte haha!

Sen kom vi på att vi skulle handla havregryn och grejer för viking har fått för sig att vi ska göra negerbollar. x) Så vi cyklade hem (!) för att hänta ica-kortet, sen cyklade vi (!) till ica för att handla, cyklade hem (!), och sen cyklade vi tillbax (!) till fyrishov för att kolla på viking kompis adam när han spelade.

vene hur det gick för vi va tvungna att gå efter första halvlek för att hinna till bion. dit vi för övrig cyklade (!)
Vi såg sherlock holmes, haha var faktiskt en jävligt bra film, rolig var den :)
efter den cyklade vi hem (!), det var fan det värsta jag varit med om på länge! mina lår var lila! :o
Men vi kom hem iaf. och nu sitter vi här haha, tror fan inte jag orkar göra nå negerbollar, ska upp tidigt imorn, tar elva bussen hem.
vi hörs
puss

Kommentarer
Postat av: du vet vem ;o :U

naaaaaaaajs :D

2010-01-05 @ 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0