wieee! :D

Hello, omg mitt tredje inlägg idag! Vad gör jag på dagarna egentligen?! haha, skämt åsido. om en timme ska man väl bege sig ner till hannisbananis för kvällen. Har suttit och plockat hem massa musik nu idag. inte haft mycket mer att göra. Fixade mig lite.. Har hunnit med att bråka med brorsan också, som vanligt.. Hehe, och det slutar typ alltid med att han rusar upp på rummet, smäller igen dörrn och jag fortfarande är oberörd. Haha, eller ? ;)
Aja, nu får ni eran efterlängtade för- och efterbild på byxorna iaf! :D





Breaking Dishes - Rihanna

Det får bli kvällens låt, får så mycket minne från tyskland 08 av den så :') <3













Hanna Felicia Stennek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0