afkjldnsökjbn akvd

Morsmors!
Vad fan gör jag uppe nu? Jo jag ligger här och ska sova, sådeså. Kom precis hem från att ha sovit i en fucking husvagn, men två flickor i en stört oskön "säng". Men inte gnäller jag för det, vi hade mysigt.

Gårdagskvällen blev lite knepig, en helt okej kväll dock. Fick skjuts av en kusin till Hanna lite här och där, marmen, matfors och titta på "folk". Drog vidare till Tallskogen och där var det liv vill jag lova.. Not. Satt i en lekpark och skrek efter mat. Så vi blev hemkörda, haha kul.

Aja, va hemma vid ett halv två kanske? Var så jävla hungriga så vi ställde oss och gjorde en massa mackor.
Och där satt vi, tre brudar och käkade rostmackor med ost och kaviar vid tvåsnåret. Otroligt gott kan jag ju säga! :) Sen kilade vi upp till husvagnen och satt och språkade ett tag innan vi somnade.
Tack och bock för kvällen flickor!

Vaknade typ jättemånga gånger inatt, va så jävla varmt.
Drömde sjuuuuuka drömmar, vaknade (trodde klockan va halv tre), berättade dem för hanna och sen vaknade jag igen ur den drömmen. Typ så höll det på hela tiden.

Nu ska jag få i mig lite sömn jag tappade inatt.
I övrigt är min hals fUkd Up. Har knappt något röst, och vad har jag gjort? Inget. Jo, skrikit efter MAT, MAT, HAMBURGARE, MAT!!.. men det gills inte.
Vi hörs nåt, PYYYSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0