after midnight.

Okej det gick inte så jävla bra dedär inte. Tror jag skippar målandet, hua, tänk att det ska sitta på hans rygg hela livet, aldrig i livet att jag ritar!!

Nu har jag äääckligt tråkigt och har fruktansvärda skuldkänslor för att jag inte varit ute i solen på hela dagen. Men är man född med svennegener är det ingen idé att smyga med det. Får väl va blev DÅÅH.
Ska hoppa in i duschen, glamourtorka!! Hahaha, jag går verkligen runt och ser hemsk ut hela dagarna fyfaaan, men nu ni. Nu ska det bli ändring på det.

Eller vad tycker ni?


hey there beautiful.

Kommentarer
Postat av: Jonkatharina

Very nice site. Well laid out.

2011-01-02 @ 02:02:46
URL: http://jonkatharina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0