ajskhaklv< lDGSKNLG

Då sitter jag här, nyvaken, med 22 timmars sömn i kroppen. Skulle tamefan kunna sova typ 6 timmar till, men vaknade av att jag var vrålhungrig och oerhört kissnödig. Nej förlåt, blåhungrig och blåkissis.
Mina drömmar har varit sjuka, drömde att jag skulle svälja ett piller som vägrade försvinna så jag vaknade av att jag halvt svalde min kära tungpiercing.
Drömde att jag var dotter till en björn, att jag blev påkörd av ett tåg, att jag gick runt på stan som världens lyckligaste, att jag var i ett land som förmodligen inte ens är uppfunnet än, att min obefintliga syster blev våldtagen av en vän, att mitt liv spelades upp baklänges osv osv.

Fränt. Antingen lägger jag mig och sover ett par timmar till eller så går jag ner och äter. Är inte riktigt säker.

Det va måndag idag va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0