AmaNDa & AmAndA

Nu är jag faktiskt glad igen, och det känns bra. Jag somnade ett par timmar i soffan, kanske bara en men det hjälpte. Vaknade av en ilsket skränande frün hemtelefonen, med min mor på andra sidan. Men inte tjurar jag för det, kändes bra att höra från dom lite.

Tänkte bara tacka Johan för att han gjorde mitt liv lite enklare denna söndagkväll. Johan tycker vi synd om, han sitter förmodligen ensam nere på spärrkontoret för bankkort i Stockholm, och ändå kunde han vara fantastiskt trevlig i telefon, vilket var en oerhörd humörhöjare kan jag lova. Sånt gillar vi.

Åter till verkligheten, snart kommer nog Amanda Nylander hit för myskväll, härligt. Tycker det är halvspännande att sitta i ett stort mörkt hus alldeles ensam hela nätterna. Inte för att jag är särskilt rädd, jag är bara lättuttråkaaaaaad.
Hörs och syns bäbo!


ska försöka slänga mig in i duschen innan hon kommer, HÄJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0