det är dig jag vill ha

HELLÖÖÖÖ! Fredag hela veckan, eller hur var det? Sov fyra timmar inatt, tjiho, vi kom upp! Ett under för världshistorien, eller nåt.
Dagen har rullat på som vanligt, somnade på gräsmattan ett tag tillomed.
Nu har man käkat go' käk och efterrätt och grejer, mums!
Ska hoppa in i duschen och sen äre plojkväll med hela lägret. Ska bli jävligt roligt. Kompgruppen har gjort ett medley med filmmusik, blir nog jävligt bra skulle jag tro. Roligt hade vi idag när vi satte ihop det haha!
Och för er ikke musikintresserade:
Jag har det jääääääääävligt roligt, pilutta er.
Och ikväll lär det ju bli nattpromenader med fränsta kickers. YEAH.
Nu ska jag döcha slut på allt jävla vatten dom har!
PYYYYYYYYSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0