finns det hjärterum, finns det plats

HEY BABIES!
Vill bara berätta att jag lever, och det till fullo. Orkar inte berätta precis vad som hänt de här dagarna för det orkar man aldrig läsa om! Tänker bara säga att jag har haft a hell of a time, och det är bara tisdag! Underbart attt träffa så mycket goa människor, då vet man att man lever.
Igårkväll var iallafall jag och Moa ute och vandrade i Fränsta (OMG dom enda levande själarna en måndagkväll!!) och stötte på Puppe, Patte och den tredje. Jävligt k00la grabbar med glasögon och reflexkeps, men jävlar vilken stil han hade på epan. Dödligt snygg. Där satt dom tre pers, kunde inte räkna till sju och bråkade om chipsen.
Trevligt.
Nu har jag duschat och ska gå ut och busa med dom nyanlända människorna som inte hade vett att pallra sig hit i tid! Bloggar nåt senare i veckan, förvänta er ingen vidare uppdatering.

Palla bilder.
KYYYYSSSSS


jagälskardig!

Kommentarer
Postat av: Nicolairita

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-24 @ 20:37:15
URL: http://nicolairita.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0