Fyfan vad skönt.

Häj! Nu ligger jag och lyssnar på riktiga humörhöjare till toner. Underbart.
Har legat ute nästan tre timmar, slumrade även till ett tag. Men svenne som man är har man ingen färg, vad jag ser nu iaf. Hua, tar lång tid dedär ;)
Nu har jag precis ätit en fantastiskt god glass och pratat med en vän.
Just nu har jag inte en blekaste aning om vad man ska hitta på ikväll men jag hoppas på det bästa, kanske får man besök?
Men nu ska jag sluta mata er med äckligt mycket onödigt shit om mig själv som jag är så underbart duktig på! Eller vad säger ni? Räcker det inte? OKEJ, sure!

Är du kär just nu? - kändiscrush i vanheden?
Har du någon kille just nu? - no sir
Har du dumpat någon? - yes sir
Har någon dumpat dej? - yes sir
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - oseriöst, ja
Vem kramade du senast? - howdy, mamma
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - big non

Är du duktig i skolan? - arå
Har du bra betyg? - arå
Har du fått göra om ett prov någongång? - no sir
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - yes sir
Sköter du dej i skolan? - arå
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - arå
Haft mobilen på lektionstid? - arå
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - no sir

Hur många är ni i din familj? - skila päron, 5 på mammas sida, 6 på pappas. 8 totalt.
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - mamma
Trivs hemma? - arå.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - heh aa, men jag kom inte speciellt långt
Har skrikit och slagit din mamma? - skrikit ja.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - yes sir
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - yes ma'am
 Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja

Du har vänner? - absolut
Du brukar vara med? - olika
Vem/vilka var du med sist? - angelica & isabelle
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - absolut
Är det okej att ha kill-kompisar? - absolut
Har du pussat någon av dina kompisar? - yes sir
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - no sir
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - no sir

Har druckit alkohol? - ja
När drack du alkohol senast? - fredags
Vem bjöd dej på alkohol? - jag själv
Vad var det för sorts alkohol? - vin
Brukar du dricka alkohol? - arå
Har du druckit öl? - ja
Tycker du om öl? - ja

Super dej packad varje helg? - njäe

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - nja, lite smånere kanske
När grät du senast? - i tisdags
Du har gråtit över en kille? - ja
Vem bråkade du senast med? - det behöver jag väl inte skriva ut här.
Du har blivit våldtagen? - nej

Motto? - man lever bara en gång.
Film? - 10 orsaker att hata dig
Musikgenre? - allätare
Lyssnade senast på? - oskar lindros - 25
Var det här kul? - inte det minsta, jag bara drygar med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0