goodiegoodie

Jag hann klippa lite gräs, bara lite. Sen då? Tror ni inte jag kör fast? Jo, tänk för att jag gör det! Och inte så lite, jag har lyckats kört ner i ett jävla dike utan att ens ha en chans ta mig upp, det är duktigt. Riktigt duktigt.

typ sådär körd blev jag. Sånt är livet, får väl ringa nån som kan sånt där. fail!
För övrigt hatar jag kryp. Bara så att alla vet, det har kliat i hela kroppen i en timme nu, jag kan inte sitta still. Haha, det låter som att jag är hög eller nåt hahah! Men har man helt plötsligt haft femtio vita spindlar över hela kroppen går känslan inte över så snabbt. Hualigen, kryper i hela kroppen :)

Men nu till en helt annan grej, jag var 100% stensäker på mina 255 poäng i slutbetyg. Men nu sitter jag med intagningspappret i handen, och där står det på ett flertal ställen klart och tydligen 270 poäng. Haha vafan?! score!
Och ja, jag kom in på StilHälsaSpa på Västermalm. Men har ingen aning om nån som ska gå där, känner ingen som sökt dit. Blir spännande.
SHS utan vänner, here I come! Hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0