Guess you didn't feel my groove

Godmorgon sötnosar!
Har aldrig varit på såhär bra humör en måndagmorgon tror jag! Blev väckt klockan sju imorse av min älskade vän Hanna ♥ Kommer knappt ihåg vad hon sa, har för mig att hon sjöng.. Eller så ropade hon bara grattis! Men sånt blir jag överlycklig av! Tack gummaaaaan ♥
Sen fick jag sova knappt tre timmar innan pappa ringer och tutar JAMÅHOLEVA i 200 km/h med gnällig röst. Gör han jämt, rätt kul att höra! Fick 2000 på kontot, jaså, härligt!

20 minuter senare kommer syrran och mamma in med jordgubbar, mjöl & socker! HÄR snackar vi riktig frukost! Så nu kickar min mage igång som på all-brain-reklamen.

Om fyra timmar kommer det lite COOLA människor hit och celebrejtar mig! Det ser vi fram emot! Nu ska jag ta mitt leende på läpparna och få på mig lite kläder.
Blir nog inget bloggande föränn ikväll eller nåt.

Ha en grym dag, de ska jag ha. MIN dag!
KYSS


precis 1 år sen! HAHAHAHA
pussli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0