Hej mina små smurfar.

Gud vad jag har pratat ikväll. Pratatpratatpratatpratatpratat. Och mer prat blir det.
Har suttit och pratat med Anders och mamma om flytten och om livet och allt mellan himmel och jord. Sen ringde pappa så då blev det lite prateliprat där med. Ännu mer prat hemmavid och nu är jag tom på ord.
PRAT. Fan vilket skönt ord, prat. pRRatA.
DUMDUUUM.

Imorn hade mamma tydligen tänk väcka mig tidigt.. Min sista sovmorgon innan jobbet, HALLÅ?!
Behöver inte cykla på måndag, fyfan vad underbart. Får se hur mycket jag ens behöver cykla överhuvudtaget, vi hoppas på det bästa.
Nu är jag trööött, varit igång sen sju. Höuua.

Förresten har jag fått nya gratis sms, så släng iväg ett par stycken.
Godnatt mina små smurfisaarr.
Kyss

Hej jag heter Amanda och jag är vad dom kallar, en livs levande muppjävel.
Kladdkakan var god med andra ord, nu ringer det, prat, HÄJ!

Kommentarer
Postat av: Crisis Communications

Very good guestbook. Interesting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0