I do it for.

Goddagens!
Är faktiskt hyfsat pigg och på strålande humör! :)
Blev en riktigt härlig kväll igår med finväder och trevligt umgänge. Dock var myggen mindre trevligt, jag ser ut som ett sargat slagfält. Jag räknade till fjorton myggbett bara på anklarna. Svensk sommar, aaahhh.

Åkte från näsudden vid typ.. två? Satt hos klara och tjockade i oss glass och mashmallows, gissa om det var gott?

Somnade kanske halv fyra. Vaknade 6 av att det var DÖDLIGT varmt i rummet. Det rann om mig. SÅ! Jag la mig på golvet i två timmar. På rygg, på mage, på sidan, med benen i sängen, i ett annat rum (fortfarande på golvet) innan jag gav upp och öppnade fönstret. La mig i sängen och somnade på stört, vi sov till två.

Käkade, sen åkte jag hem och nu sitter jag här nyduschad och glad! :)
Ska börja packa till TONlägret snart. SNART. Måste bara andas först!...
...
..
.............
.......
..
MEEN NU ÄR JAG KLAR MED DET

Bilder från igår kommer, bara ISABELLE PERSSON loggar in på MSNNENENENENNN isabeeeeellleeeee wejkiwejki aj want bildeeeer pyyysss. kolla vad gullig jag är, en länk tillomääh!

SI JO LEJTER ÄLLIGEJTER. capssöndag YOU KNOOOOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0