I'm too c0ol, fuck you.

Hello there beautifulls.
(Haha, vilket fränt ord, det ska jag börja använda, KATSCHIING.) 
Ja, då var det fredag då. Undrar vart den här dagen tar mig? Förhoppningsvis tar den mig först och främst till sängs, och här snackar vi inte otukt, här snackar vi kristna icke-rökande oskulds nykterister, ja bannemej!
Mitt humör är på topp, och jag sschwättas som ett djur.
Ska nog kila ner i bädden nu, natti natti beautifulls!

VÄLKOMMEN HEM BRUDAR! Snacka om  att vi har tid att ta igen!♥♥♥


kYss på Mönn, Nä nu ska jag ska slagga mobut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taaaack! :D

Och så sant som det är sagt, vi har en jävla massa tid att ta igen :D

2010-07-23 @ 12:23:28
URL: http://eelinfalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

WORD UP!!!!! (K)(K)(K)(K)(K)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0