just another deppinlägg

Hej alla losers, även om jag känner mig som det fetaste losern häribland för tillfället..
Blev uppsliten ur sängen för kanske en timme sen, fOck. Och nu sitter man och dryper av en femton minuter lång utskällning över sig och letar hotell/vandrarhem/boende överhuvudtaget.
Nästa helg ska jag och Moa åka till Östersund, på uppdansning. Och jag vägrar tälta, som vissa andra i danslaget tydligen tänkte göra.
160 spänn för en natt? Inte dåligt. Gångavstånd till Folkets Hus, givet.
Okej, så var det problemet löst, då kommer nästa.
Hur kommer vi dit?
Såhär kommer min dag att se ut, problemlösardagen! Och det är inte lite problem heller......

Jävla mongo, varför tänker du itne längre än näsan för? Jo för du är spontan, och hatar att planera, MIFFO.

Typ så borde nån säga till mig, aa säg det då.. SÄG DET DÅ!!!!!
lesssssss. Är bara förnamnet. Och ingen Jönssonligan blev det igår för mig heller, synd om mig. NÄE det har dom gjort klart för mig imorse att det inte är. Det är inte synd om mig, varför säger jag så för?!
Jag har  tamefan ringt till varenda jävel nu på morron, och ingen verkar kunna prata med mig?! Mer än Johanna, och hon hade inte så mycket att säga.
Och just nu kan ingen nutella i världen bota min olycka. Min otur. Hela jag utsrålar O. OOOOOOoOooooOOooO.
O.o
sånt är livet. och livet får man leva med. EHEHEHHEHEH.

Nu ska jag ringa Moa. Sen ska jag ringa Moas mamma. Sen ska jag ringa Per. Sen ska jag ringa Leif. Sen ska jag ringa Johanna. Sen ska jag vänta på att min egen mamma ska komma hem. Sen ska jag lägga mig och dö nånstans.
HEIDO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0