mOvietAJm!!!11!!11111one1one

Har tittat på Snabba Cash med mor och Änders ikväll, ätit upp ett helt glasspaket på köpet. Euwww... kräääks.
Filmen sög dock, trodde den skulle va mycke bättre, SYYNN.
Imorn bär det av till Östersund med mami & mormor. Ska dansa upp med bland annat Per, Moa och Björn. Hoppas väl på det bästa. And will my future man be there? Återstår att se.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ringa ett hyfsat inplanerat samtal, eller om jag ska sluta ögonen och låta er vänta på nästa fabulösa inlägg? Där fick ja till det va.
AJAJAJJA, såså gonatt med er.
Pyss


1 år sen, cute huh?

Kommentarer
Postat av: elinpelin

Ni båda två? :D vilka var det då? :D haha. Nja ungefär kanske, mamma sa åt mig att ta lillsyrran i vagnen och gå och möta mina kusiner :D <3

2010-07-31 @ 01:37:49
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0