People told me

Hello. Mamma drog ur internet igår så det blev inget sista inlägg. Jag kollade på film med mamma och Anders hela kvällen igår, ganska mysigt, längesen jag bara va hemma, eller iallafall umgicks med de jag bor med.

Idag blev jag väckt tiiiidigt, har städat typ hela huset och nu sitter jag och undviker att behöva klippa gräset, jag orkar inte. Jag fyller faktiskt år imorron.
JAPP! BRUDEN FYLLER SEXTON IMORN! GREAT!
Det känns heelt galet, eller det känns inte alls. Med tanke på att jag har varit sexton sen typ i julas? Hehe.
Fick ett lustigt telefonsamtal nyss, grabben måste varit hög, HAHAHA. Sry.

I övrigt? JAG ÄR HEMMA HELA DAGEN, KOM HIT.

Nu ska jag kila, hejhej!


People told me slow ma road
I'm screamin' out, fuck that
Imma do just what I want
Looking ahead, no turnin' back

If I fall, If I die
Know I lived it to the fullest
Iff I fall, If i die
Know I left em' missing bullets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0