SYN FÖR GUDARNA

Åh herrehud, det va tamefaan det värsta jag har sett på år och dar. Nog fan för att händelserna har legat tätt på följd den senaste tiden, men det här slår allt.

(blablablaaa) Aja, idag åkte jag ner och mötte Penny som tog sitt moppekort idag, grattis bubbis. Aja, vi åkte o hämta Klara & Hanna och sen åkte vi och badade, grillade korv osv osv.
Sen bestämde sig Penny, Klara och jag att vi skulle dra ut på äventyr, så vi preemade tuggummi och sen hamnade vi i rudetjärn halvnäck. BADADE. Trillade in hos viktor och kikade lite på film, åt mest popcorn men vafan.

TILL SAKEN. Jag och Viktor åker i förväg till rudetjärn, kör lite sisådär lagom lagligt. Svänger ner på en backe för att parka moppen. Och när man slutligen vänder sig om och ska precis gå en sväng och kolla läget..

vem brassar då ner (gällt skrikande, NEJNEJNEJ), i 50, nerför en gräsmatta där det inte alls är nån väg, missar precis två björkar, studsar över en stockjävel och landar pladask på grusgången med den stora tunga rosa moppen över sig, om inte Penny?
Jag har bannemig inte garvat så mycket på riktigt jävla länge. Älskade unge, vad ska det bli med dig?

UÄÄH det satt just en mal på min datorskärm, hualigen. Aja nu ska man väl däcka då. Ny dag imorn vettni, hörs o syns! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0