LUNDON CALLING

Ahmen tjännare, dä ä bättan här!

Nästan så. Eller? Har suttit ute på altan (altan och altan, PÅ BRON DÅ) i två timmar och njutit medan de små knotten har huggit in och mumsat på min kropp. Göött däh!
Då var man ännu mer uppäten än innan, okej det kanske ni fattade, men jag tyckte det lät clever innan jag skrev det.. Just nu sitter jag bara och inväntar klockan, (ISABELLELELELELELELEEE). Så kanske det ploppar upp lite bilder på ploggen! Vad tycker ni om de vavava? Snajjigt polarn..!
Vänta det ringer.

...

Åh vad jag älskar onyktra människor, hahahaha!

Fjärde gäspen på raken nu, pallar man vara vaken en hel timme till? Får så lov! Ska man ta med sig datorn till ålsta btw? Gjorde ju det i fjol, männäääh blir ju inte så mycket sittande där enteh! Fan vad kul vi ska haaaaaaaaaa. TAggA.

OKEJ NU SKA VI HA EN TÄVLING!
näe det ska vi inte alls jag bara skojjas med er, jag har glömt bort vad det var om.
VI HÖRS!
HÄÄJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0