back against the wall

HEJ! Nog med wierda inlägg, men fick en k00l kommenar av en utan schweizertyskarna vi umgicks med i fredagskväll. Nu sitter vi på flygplatsen! Om en halvtimme går planet. Jag längtar heeeem :)
Men jag har haft en ruskigt bra tid här kan jag lova, Prag är fantastiskt vackert. Internet här är sjukt svagt, såå bilder kommer. Är inte riktigt på humör, har så hääääär stora blåsor på fötterna.

(ASSÖT HUND BREVID MIG, JAG DÖR!)

Okej, till saken... Jag har gjort något.. En grej, men jag vågar inte berätta än. Jag vet bara att jag måste ringa tjejerna så fort jag landar. Penny jag har gjort något utan att fråga om lov..
VI HÖRS PUSS!

Kommentarer
Postat av: pENNY

Amanda, borde jag bli orolig nu? Ring mig när du landat!!!!!!! :)

2010-06-28 @ 14:23:33
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0