chipstutte.

Tre dagar, oändligt lång tid eller hur? Ja, men skolan har tagit död på mig. Jag har praktiskt taget gått och lagt mig när jag kommit hem! Aja, sån skit vill ändå ingen läsa om.

En annan anledning till dåligt bloggande är ju att jag tappat bort kameraladdaren. Jag hittar den verkligen inte! Och har nästan börjat ge upp hoppet om det. Är liksom inte lika kul att blogga när man har sån otrolig bildbrist. Det tar kål på mig.

I onsdags tillexempel, det var ju avslutningsmiddag. Och det är väl klart som korvspad att man vill ha kameran då! Men nääääee. Och inte har jag fått några bilder sen helgen än heller... Vill verkligen ha dom men ingen skickar.

Min dag har inte varit särskilt bra som ni kanske märker. PMS skulle jag tro. Jag fick ett litet sammanbrott när jag kom hem förut, orkade verkligen inte. Ville strypa någon, någon. Just nu ligger jag bara och är arg. Surar liksom. För det mesta. Är smått oroligt för både det ena och det andra också..

Men i morgon är en ny dag och då hoppas vi på att jag är på bättre humör. Ska iofs upp rätt tidigt imorn, typ åtta. Vi halv tio kör jag ner och plockar upp penny så sticker vi till stan. Måste tröstshoppa tror jag. Haha hon med budget? Näerå, tigga pengar av pappsen lönar sig. Aja, sen vid två ska jag och Moa upp på norra och träna.
Sen ska jag hem. upp tidigt på söndag också för den delen. Hua.

Mina ögon svider, och jag får fan damp på laddarjäveln, KOM FRAM DIN LILLA JÄVEL DU GÖR DÅ INGEN NYTTA VAR DU NU HÅLLER HUS!



fuck it hard, fuck you harder.

Nu ska jag gå och lägga mig. Elakt inlägg, elak tjej. But she's back in blogginess!
kyyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0