CRASH - BOOM - BANG..?

En timme och tjugo minuter senare. Sitter i samma sits, med samma kläder, i samma säng.
Har inte rört mig ur fläcken, har tillbringat min torsdagkväll med att klicka in och ut på massvis med bloggar. Gissa vad? Ingen uppdaterar. Och sånt går mig på nerverna. Det kanske är därför jag är så förbannad jämt när jag bloggar. Jag väntar med att blogga tills dess att jag kollat igenom alla bloggar en eller två gånger och då är det ingen som uppdaterat. Där har vi mitt problem!

Jag borde ha somnat för evigheter sedan, men så går det när man har bättre saker för sig. I och för sig har jag ju egentligen inte det. Men det kändes bättre att få säga så. Mycket bättre. Kanske inte, men vi kan säga att det gjorde det. Bara för att.
Om jag stänger av datorn betyder det att jag måste packa ner den i väskan. Och jag finner inte orken till det ännu. Illa. Jag kanske skulle ta och ringa och väcka någon, men chansen att någon rolig sover vid det här laget är ganska minimal. Så där sprack det, hade varit roligt annars.
BUS!

Tjaaaaaaa, nurå? Näe det dog i skallen. Helt tomt, nån fick väl för sig att dammsuga där eller nåt. SCHWOSH. Hohoooo.. - Hohoo.
My back is killing me. Okej, nu ska jag lugna nerverna lite. Nu tycker jag det här börjar bli långdraget och nu tänker jag tala om för er att jag är less på det här.
Vi hörs imorn, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0