face to face please

TJA tjo mEn hÄJj TjENArE!
Vilken dag, haha. Klev upp halv nio fixade i ordning barret lite och stack ner till Penny, som låg och sussade så sött. Är jag förvånad? Haha, näe faktiskt inte :D Var rätt säker på att hon skulle försova sig..
Vi gled iväg mot matfors för skjuts av moa in till stan. Strosade runt lite, mina pengar hade inte kommit in på kontot än så blev knappt nån shopping. Buhuhu.
Ett par geekbrillor, ett par trosor och en Brunutansol bara :)

ser ut som att jag tagit nåt, haha.



Och nu fyra timmar senare har man klippt alla jävla gräsmattor! Stolt tjej.
Plus att jag fick mina två första myggbett för i år, den ni! Haha har faktiskt klarat mig hittills.

Och nu återstår bara o se vart denna lördagkväll tar mig. Eller ja, den tar mig nog inte nånstans men vi får se om det händer nåt. Lär det ju inte göra heller men man kan ju alltid hoppas!
Är trött som ett jävla aaaas i kroppen, orkar knappt sitta upp.

Och imorgon ska jag upp tidigt för att åka till stan. Ska gå paraden, sen dansa på stora scen. Dansar prick 12.35-12.55 för er som undrar. Sen kommer inte jag dansa nå mer, så missar ni det så får ni skylla er själva :D HAH!

Aha vänta nu... Paraden börjar 14. Haha okej, jag som trodde att jag kunde smita efter vi dansat, shiet.

Aja, skit samma nu hade jag inget mer på hjärtat. HÄÄJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0