Fan vad onödigt inlägg. Fan vad jag bryr mig.

Fan vad jag är hungrig.
Fan vad gott med hamburgare.
Fan vad gott med BurgerKing.
Fan nu skulle man varit hos pappa.
Fan då hade man haft 200 m till närmsta BurgerKing.
Fan vad bra jag hade mått då.
Fan vad gott med TuttiFrutti.
Fan att min mamma aldrig köper godis.
Fan att hon alltid köper choklad när hon väl köper godis.
Fan vad gott med popcorn.
Fan att jag har ont i halsen, skulle fan kunnat äta hinkvis med popcorn annars.
Fan att jag är sjuk överhuvudtaget.
Fan vad jag fryser.
Fan vad varmt det är.
Fan vad dåligt allt är på tv.
Fan vad alla reklamer är långa
Fan det är Hogan Knows Best fram till 14.45.
Fan vad det är bra.
FAN VAD GOTT MED HAMBURGAREEEEEEEEEEEEE.
FAAAAN SUNDSVALL, SKAFFA BURGERKIIIIIIIINGGGG!!


Hahahaha fan vilken pinsam pappa på tv hahahahahaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0