Godmorning sunshine!

Om det ändå vore så väl. Nejpaaa! Här har det ju för fan regnat hela morgonen.
Vaknade 9.46 av att dammsugaren slog igång. Vafaan jag är ju ensam hemma? Fredag = vi har nån pensionär (Viola, sött namn) här som städar. UUUHHH. Och dammsugaren har i princip varit igång sen dess.
Det känns att jag fått för lite sömn. Men saker kom upp och jag fick ännu svårare att somna om. Dessutom har det hunnit bli på tok för ljust i mitt rum nu. Ush.
Natten bestod av fyllesamtal efter fyllesamtal. Säkert typ åtta stycken, av samma person. Då har man roligt. Sitta två pers inomhus en torsdagkväll och ha 6 liter sprit att kröka. Gör något vettigt istället säger jag.
Viola har fortfarande inte åkt så jag vågar inte kliva upp än. Läskigt ju. Är desperat efter toalett, dusch och tandborste!
Idag vetefaaan vad som sker.
Ikväll vet jag ännu mindre, förhoppningsvis något riktigt roligt.
Nu kurrar min mage och jag funderar på att köra ut tantaluran i bara morgonrocken.
HÄJ


ooold

mina läsarsiffror gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0