he doesn't look a thing like jesus but he talks like a gentleman

Shulululu!
Improvement! Har nästan halverat min gräsklippningstid! Tog bara ca två och en halv timme den här gången. Hahaha, ganska mycket det med men kan nog inte korta ner det ännu mer nu :)
Sitter här i min ensamhet och undrar vad den här dagen kan ta mig nu. Är ganska rastlös trots den långa turen på gräsklipparn. Nog för att vi har åkgräsklippare är det ändå jobbigt, har ont som fan i ryggen efter styrningen och ena vadmuskeln är helt slut pga den otroligt tröga gaspedalen, hahahahah!
Ska nog ta mig en snabbdusch nu, klä på mig något anständigare och hitta på något bus!
Hör av er om ni vill hitta på nåt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0