hemkommen, hurven.

Jamen tjeeenare Sickan, Vanheden is in da house.

Är tillbaka efter en moouuusig kväll på runsvik med flickorna. Var jävligt kallt och överdrivet mycket mygg dock. Och så käkade jag alldeles för mycket godis så nu mår jag apa. Haha, typiskt mig. En helt okej kväll ändå!
Nu har jag fått av mig alla blåstkalla kläder och ligger och fryser i min säng.
Huvudet dunkar värre än valigt, har haft huvudvärk sen i lördags.. Jag som aldrig har huvudvärk?
Imorn ska jag sova lääääänge känner jag. Eller aa, hyfsat iaf, till tolv kanske. Sen ska jag tyvärr upp och dansa dansuppvisning nån stans i granloholm (UUUuuuUuUhHHgggGG), för att sedan hämta syrran på dagis och vara barnvakt resten av kvällen.
Orkar inte, men vad gör man inte för kärleken?
Hade näääästan hoppats på att någon skulle hålla mig vaken ett tag, men det var bara ytterst ointressanta tillgängliga för tillfället. Och jag tror inte mina ögon kommer hållar uppe längre än till slutet av detta inlägg. Måste bara klura ut vem fan i helvete som har suttit och skickat 563 mail till mig?
Aja, vi hörs imorn babes.
PUUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0