hemma

I'm back!
Hamnade tillslut hos Angelica i målsta. Där satt vi med en skål godis och en hel daimmarabou, med hennes lillasyster och tittade på mamma mia! Typ om och om igen, haha. Syrran hennes kunde fan alla låtar, fyra år gammal, hur söt som helst!
Fick även besök av tre epor och som vanligt väller det ut massa folk ur sådana. Så på tre röda hade vi gården full med rastlösa pojkar (ja bara grabbar, gay) som desperat letade efter fest.
Jo eller hur, festa med oss säger vi, jag angelica hennes 4åriga lillasyster och mamma mia!? Haha big NoNo. Dom körde vi iväg och efter det somnade angelicas syrra ganska snabbt. Hon påpekade dock att det var jättefula bilar som kom! SÖT.
Jag och angelica satt och kikade på youtube ett tag, riktigt trevlig kväll måste jag säga. Lär ju göras om!

Strax innan ett var det dags för hemfärd. I regn. Sånt där jobbigt sommarregn som inte är riktigt regn utan fjolligt regn som man knappt ser men man blir blöt av ändå. Sånt regn. Så nu är jag blöt. Eller mina kläder var det iallafall. Haha.

Jag sitter här med en jäääävligt ihärdig hicka. Jag får aldrig hicka, har inte haft hicka på evigheter. Och det försvinner verkligen inte! MuöÖÖÖöÖhhH.

Hade planer på att vara vaken länge inatt också, men det sprack ju. Kanske lika brareh.

Btw jag kanske måste ta ut min töjning.. Ain't it sad :'(

HAR MAMMA MIA LÅTAR PÅ HJÄRNAN!
JAJA, hej med er! :) natiiiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0