I know, she knows

HeluuuUUuUu!
Nu har jag suttit i två förbannade jävla timmar med min mamma och tittat på kungabröllopet. ÖVERSKATTAT säger jag, AAAWW HISTORISKT BHUHUHUU sa mamma. Det enda bra va.. näe det fanns itne mycket bra. JO! När Daniel började gråta, då smälte man lite. Han grät sig i och för sig igenom hela bröllopet (såsom min kära moder också gjorde) haha menmen. För övrigt hade Agnes en hemskt konstig klänning på, hudfärgat är så ohett det kan bli. Och Victoria är feeett lik Jennifer Lopez. Det sög att dom aldrig kysstes. Det var liksom det man satt och väntade på! Jag lessnade ur när dom började gå ut ur kyrkan och när jag precis gått iväg hör jag hur mamma skriker rätt ut. Då kysstes dom. Yeiy jag missade det, haha fail!
Nog om det!

Ikväll blir det bästa till tusen! Fan vad det var längesen vi fyra lekte. BARA VI. Ska bli jävligt kul, är pepp av nån anledning :D haha vene vart vi ska eller nåt, men nog fan ska vi leka alltid. Porrigt det lät, hahahaha omg. Knaaas.

Just nu sitter jag iförd endast newbodytrosor och morgonrock och dundrar peppmusik. Funderar på att börja fixa mig, meeen det är nog ingen större idé. Penny kommer inte hem föränn sex och då ska hon förmodligen ha en timme på sig innan hon är klar. SÅÅÅÅ för tillfället är det bara att tjilla som står på schemat!

Men lite kläder borde jag väl slänga på mig. VART FAN ÄR MIN BRUNA KLÄNNING?!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0