I'm done tipping on my toes

Tja mfs. Nyligen kommit ut ur duschen, hahaha antingen börjar mina inlägg med typ "förlåt för dåligt bloggande", "hemma från skolan" eller "nyduschad". Det verkar vara det enda jag gör, går i skolan, duschar och bloggar risigt. What a life! Måste få lite variation nu, typ, kom precis tillbaka från månen? Eller?
Ska tänka på det hädanefter. Nåt cool och spejsigt istället. HAHA aa eller.. aa.

Imorgon äre torsdag, SISTA FUCKING DAGEN I NIAN! Vet ni hur jävla fel, konstigt, udda och.. äh kom inte på nå mer dåligt ord.. aaja det jag ville komma fram till var att det känns fel. Riktigt fel. Skulle lätt kunna gå ett halvår till, bara för att gå klart. Eller jag, tre månader iallafalla hehe. Men vi får ta och göra det bästa av saken, ta vara på den ynka tid vi har kvar tillsammans, åh jag dööööör. Drunknar i mina egna tårar snart. Och tänk på fredag? Då jävlar kommer det grinas vill jag lova, och jag som ska vara konfrancier(stavninngggg?)?! Hur ska detta sluta.

Imorn är det dessutom brännbollsturnering (KUL) + utklädning (ÄNNU MER KUL).. Vi ska typ va tomtar? Hur roligt är det liksom? Aja, lär väl sticka tidigt för rep i kyrkan och så.

Helvete vad trött jag blev, blir till o sova, nITE'...!

edit: PENNY FO HELVEDE KOM HEM FRÅN POJKVÄNNEN DIN.


Kommentarer
Postat av: PENNY

Jjajajaja, det var då en satans tjat! HEHEH :)

2010-06-09 @ 23:43:41
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0