in each and every way

Hey. Njaa jag funderade på att fortsätta på det där "faaan"-temat. Men jag tror jag skippar det. Skulle gärna vilja, är på sånt humör, men vem vill läsa sånt?
Just nu sitter jag och kollar på The Hills och äter glass. Min hals dööödar mig. Febern har lagt sig helt okej nu, men jag oroar mig för den alldeles för långa moppeturen ner till lucksta som bör göras snarast.
Ska hämta syrran på skolan, sen ska jag vara barnvakt hela kvällen.
Give me a break..

aja, ska väl få tummen ur arslet och slänga på mig lite kläder (& underklader för den delen) och ge mig ut i solljuset.
får se om jag får något i magen innan, allt som gått ner idag är lite flingor, en glass och en heeel del fisherman's.

Vi hööörs.
häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0