Kalla det vad ni vill, men så häääär sysselsatt är jag.

Fullständigt namn: Amanda Josefine Qvarfort.
Personnummer: 940719.
Var bor du: Skogen.
Hur lång är du: Beror på skorna.
Vilken hudfärg har du: Öh, va?
Vikt: 59.
Skostorlek: 37.
Är du lycklig: Det skulle jag nog kalla det.
Tycker du att du är snygg: Duger.
Har du bra betyg: Ja.
Trivs du på din skola: Haha, det vet jag inte än.
Vilken klass går du i: Öh, SHS nån?
Favorit ämne: Bild, musik, slöjd typ.
Sämsta ämne: Kemi.
Brukar du "fixa" dig innan skolan: Yes sir.
Har du många vänner på din skola: Yes sir.
Vem är snyggast på din skola: Haha, lätt.
Har du blivit utslängd från en lektion?: Det vet jag faktiskt inte.
Har du IG i något ämne: Nej.
Är du kär: Nej.
Hur många har du strulat med: Pass.
Med vem var din senaste kyss: Vi tar det nån annan gång.
Vart var din senaste kyss: I en söt liten hall.
Hur var din senaste kyss: Hahaha helvete vad frågor, den var fin.
Är du oskuld: No sir.
Har du sagt "Jag älskar dig" och menat det? Aa.
Har du blivit kallad player: Haha, inte seriöst.
Vill du ha barn: Säkert, bara dom inte är små och jävliga.
Du har sett någon dö: No sir.
Du är kriminell: Är jag? Det var mer än vad jag visste.
Har du druckit alkohol: Yes sir.
Har du däckat: Ja.
Har du spytt på grund av alkohol: Ja, inte vid medvetande dock.
Har du råkat illa ut på fyllan: Nej inte särskilt.
Har du testat droger: Nej.
Har du blivit gripen av polisen: Nej, är smidig.
Har du fantiserat om att döda någon: No sir.
Går du på någon sport: Dans.
Spelar du något instrument: Lite gitarr då och då.
Umgås du med vänner mycket: Ja.
Har du för många vänner: Nej jag har så jag klarar mig.
Du skickar mer än 50 sms per dag: Nej.
Du spenderar pengar på: Saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0