mornington

Godmorgon!
Vaknade egentligen halv tio (fattar inte att jag vaknar så tidigt! :o) men tvingade mig själv att sova vidare tills nu. Vaknar man så tidigt så är det jättesvårt att somna om men när man väl somnat så kan man sova och sova och sova hela dagen. Som tur är blev jag väckt av en liten ringring på luren. Blir fan alltid väckt så? Haha.

Men det känns riktigt bra med elva timmars sömn och jag är redo att ta tag i dagen. HAHA veeem lät jag som där?... Heheh ;)
Mitt internet verkar ha segat ur totalt så tyvärr får ni ingen rolig bild för tillfället.
Kan ju berätta att jag ligger och lyssnar på nostalgimusik, om ni nu vill veta något extra saftigt sådär.

Ska nog ta och kila ner och äta äckliga flingor mamma köpt.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0