Party Queen, Cause a Scene, So Ridiculous

Hey! Nu är jag klar med både gräset och bakningen. Eller rättare sagt bara gräset. Tog x antal timmar dock. Var tvungen att gå med den andra handdrivna gräsklipparen hur mycket som helst, det brukar vanligen mamma göra meeeeeen.

Och jag har än så länge bara bakat (sockret tog slut) en plåt med kaka. AV 6 STYCKEN. Fattar inte hur mamma tänkte när hon skrev upp mig på att baka 6 jävla långpannor med pollykaka. Visst är det kul, men det är ju för fan ingridienser för 300 spänn, och vad får jag för det?

Nu lyssnar jag på Scorpions och funderar på att gå och lägga mig nån timme. Blev fruktansvärt jävla trött helt plötsligt. Men först ska jag leta rätt på nån smaskig bild till er.



There you got it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0