piercingar?

Shenashena mellanbena.
Nu är det ett datum satt för min tungpiercing (typ). Iaf ett förslag, 12 juli. Så sitter jag här och funderar på vart man kan pierca sig egentligen. Och hur många piercingar kan man ha? Vem har flest? Och ibland är google en förjävla bra uppfinning så det tackar vi för.






De två sista går ju fetbort med en gång dock, fyfan vad äckligt! Haha alla var ju ganska nasty förresten..

Och sen kom jag och tänka på ett tvprogram jag såg för evigheters evigheter sen, om implantat. Det är coolt tycker jag! Men det ska vara på rätt ställe. Och ett snyggt implantat isåfall.



Dåliga exempel, men för dom som inte vet vad implantat är.
Jag tror inte jag skulle våga göra ett, men på rätt person är det ju coolt! Typ ett spiralformat implantat på undersidan av handleden. FräÄänt.

Många piercingar. Hmm, alltså det är alltid coolt med extremfall, men hallå?

Amanda nästa?
NJAAAAAA
, wouldn't think so.

Vart går gränsen när det gäller piercingar tycker ni? Mängd, ställe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0