ratatang

Ojoj, nu har jag käkat tårta, igen. USCH! Har fan gottat mig hela jävla dagen, käkade tre tårtbitar förut som vi fick av mentorerna, sen
masssamasssamsaasssamasmmasmasmsamsamas
godis och nu ännu mer tårtaaa! Nicklas tårta dessutom.

haha oj, grattis på Nicklas Persson som fyller 16 år idag! :)

Brorsan har hängt upp ringarna i skolsalen, måste börja hänga lite i dom igen. Provade nyss och blev helslut med en gång :) Oupsie, får se hur dedär går. Mår äckligt nu. Vill duscha, duschen är på tok för långt bort.

En raksträcka, höger och sen höger direkt, i rondellen brevid bion tar man vänster, ner för en backe och direkt till vänster efter postkontoret. Framme.
Jag ska nog bli navigatorsystem när jag blir stor, inte shakira eller stämpelminister som jag ville när jag var liten.

ÅH VAD FÖRBANNAD JAG BLIR, varför finns inte AC/DC på spotify?!!? MER ÄN INSTRUMENTALT TAAACK?!

Fan vad dryg jag känner mig, så ni får titta på lika dryga bilder made by me.




If I stare too long, I'd probably brake down and cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0