just put it in reverse

Hello. nuråÅ?
Näe, jag är lite småless, ingen vill leka med mig. Ingen vill prata med mig, ingen vill veta av mig. GRR.
Jag kanske inte har varit den bussigaste på senaste heller, men jag är definitivt det ikväll om någon går med på att tillbringa kvällen med mig.
Jag luktar gott ikväll tillochmed. Och för första gången på typ två dygn har jag behå på mig, och för första gången på typ ännu längre tid har jag tillochmed borstat håret.
Jag har piffat till mig riktigt ska ni veta, haha nästan iallafall :)
För vilken anledning, det vet jag inte.
Lyssnar sönder Ludwig Bell, han är underbar.


Nån timme senare

Nu har håret torkat, jag har ätit äckelmiddag och två kola-remmar. Har även beställt avslutningsfoto+katalog. Det var inte för sent! Fan vad nice. Ser fram emot när den där hemska katalogen trillar ner i brevlådan.

Allt skit jag gjort
Jag skulle bara
Du vet jag har
försökt förklara
Allt skit jag sa
Det kom tillbaka
Hur jävla dum
Kan man få vara

Jag vet jag är en idiot
Och hela stan vet vad jag gjort
Och jag förtjänar hur jag mår
Kom häll mer salt i mina sår




Det ser ut att bli en fin kväll. OM MAN NU HADE NÅT ATT GÖRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0