ingen skatt till regeringen, säljer tjack på parkeringen

Vaknade för typ fem minuter sen av att fyra sms rullade in. Och inte nog med det hade jag redan fått sju stycke under natten, haha nån ville tydligen ha tag på mig. Oups!
Är ganska pissed off över några grejer, får se hur snabbt det lägger sig... Jag gillar inte att bli behandlad så. DIE.
Puh, nog om det. Idag hoppas jag på en (finare) dag med tjejerna. Just nu regnar det för fullt. Det gillas inte. Men vem har dött av lite vatten. Haha okej fel, vem har dött av lite regn.
Nu ska jag nog kila ner och se om jag hittar lite frukost (förmodligen inte).

Om en vecka...
    sitter jag på nåt snajjigt hotell här,                          och äter nåt i stil med det här,


men min mamma♥ och tycker livet är underbart. Jag längtar tamefan. Tjeckien here I come haha!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0