vad vill ni?

Men godmorgon godmorgon, har ni sovit gott? Det kan jag ju berätta att det har jag inte alls gjort. Blev övernattning i kvarnviken med Hanna, Julia, Klara, Tom, Dan och Victor. Penny var där en sväng på kvällen men den lyckosten skulle hem och sova. Själv har man inte sovit nånting... jo typ en halvtimme-timme kanske?
Förlåt men det var några som verkligen hade problem med att hålla käften och jag tror nog att varenda en blev rätt irriterade där inne..
Kvällen var iallafall bra! Sanning och konka går alltid hem, folk badade och vi hade trevligt.
Sen skulle vi "sova", låg i min sovsäck i ett antal jävla timmar på en hård jävla träbänk och blev väckt ett antal jävla gånger av bland annat att få nån jävla hudkräm i ansiktet, gälla jävla skrik osv osv osv.. ursäkta franskan.
Halvdan natt skulle man kunna säga sådär mellan fyra-halv fem och tills halv sju då alla plötsligt bestämde sig för att gå upp.
Har fått ett par omogna samtal nu på morron, blir det fler utav dom när jag ska sova nu slår jag seriöst ihjäl någon. NÅGON.
Jävligt less på en del personer nu kan jag ju säga, ska äta en skål med fil nu sen ska jag sova. Punkt slut.
Btw har jag tusen miljoners miljarders myggbett.
SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0