why do I want you?

Godmorgon. Eller? Näe jag klev faktiskt upp strax innan fyra, men känner mig fortfarande heelt slutkörd. Somnade på soffan en sväng efter det också. Tror jag vridit på dygnet en aning.
H-vete vilket väder det va idag! Iochförsig gillar jag åska, tycker det är jävligt mysigt, men allt regn och hagel hade man ju gärna sluppit. Hagel sista juni, hur tänket dom nu?
Aja, satt i nya räcerbilen och kurade. Anders har köpt nån cool vit Ford med vinge och grejer, låter som fan. Aja, jag har hört nån gång att det ska va säkrare att sitta i en bil med gummidäck och skit. Sååååå där satt jag och myste. Lite läskigt är det faktiskt, men ganska fränt att sitta ute och kolla.
Försökte få i mig en glass, men det gick halvdant eftersom jag inte vet hur jag ska slicka. Haha, gott det lät?
Nu har vi hämtat upp min punkterade moppe i lucksta och anders tror jag håller på att laga den medan jag sitter och... gör ingenting. Fan va skönt.

två bilder sen igår



söta pojkar.

Nu ska jag göra något vettigare. När förresten jag ska sitta kvar här men jag ska inte skriva nåt mer.
HÄJ.

Kommentarer
Postat av: Julianoline

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-06-09 @ 14:26:35
URL: http://julianoline.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0