won't give a shit about you


Kanske dags att skriva dagens första inlägg nu då. Och nej det är inte fågelbajs, utan hudkräm på bilden haha.
Hanna åkte precis hem, kollade på världens sämsta snällporr-musikalfilm igår. Romance & Cigarettes, värdelös verkligen, skitknepig. Fast vi spolade förbi en hel del, and didn't pay that much attention. Så det kanske inte var så konstigt att vi inte fattade nåt. Men det gick ingen nöd på oss inte.

Vaknade vad halv elva av massa sms, knappade iväg ett par stycken, låg och kollade på Hanna som sov brevid mig (och för övrigt andades riktigt konstigt), insåg att det inte var någon ide att vara vaken så jag somnade om och blev väckt av Hännipänni runt halv två. Vi låg och pratade drömmar (wierd I say) ett tag, för att sedan äta oss mätta på grusmackor och pappersflingor.

Satte oss uppe i mitt rum med datorn och laddade ner lite musik till henne och hon åkte för kanske tjugo minuter sen :)
Idag får vi se vad som händer. Ingenting tror jag. Mår mycket bättre nu iallafall! Tack vare att Hanna kom och tog hand om mig!♥
Ikväll då? Inget på schemat än så länge, förhoppningsvis slipper jag sitta hemma iallafall.
Nu ska jag nog (bara för att jävlas eftersom hon nyss skaffat facebook) tagga Moa Hallqvist på massa foton. MOAHAHAHA! ♥

Det var allt för tillfället. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0