Your love is what I perfer.

Nu ligger jag i sängen och funderar på vad som ska hända härnäst. Jag är knappt trött
men ska kliva upp halv sex, så lär väl ska slagga snart.
Hade lätt kunnat vara uppe hela natten. Nja halva iallafall då.
Får en massa jobbiga sms och orkar egentligen inte bry mig om omvärlden.
Är nästan lite smånervös inför morgondagen. Men ser däremot inte fram emot den fem timmar långa bilresan ner till arlanda till att börja med. Har planerat in min skönhetssömn där, tycker lite synd om mamma. Men ibland är det förjävla bra att inte vara myndig.
Nu ska jag väl hitta på något bus.
Antingen bloggar jag senare eller så hörs vi imorgon kväll när vi checkat in på hotellet.
PUSS mina små darlings.



vackert.

tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0