3 sidor till petra haitikkanenlisch

Varje gång jag går in på din blogg moa så sjunger jag för mig själv "öppna din döörrr... och säg att du vill ha mig häär!"
Varför? Det vete fan. Vem som sjunger den? Det är också en jävla bra fråga. Men bara så att du vet liksom. Den här helgen har varit sjuk, jag har läst ut Linas Kvällsbok. Det måste vara något fel på mig, vad är det här? Sist jag läste en bok var... förra sommaren. Alltså självmant. Hjälp mig, jag är sjuk! Amanda kommer hamna på psykhem för att ha läst Linas Kvällsbok över en helg.
Näe duschen kallar mitt namn. Och mina älsklingar är fortfarande sådär fjolligt rena. Måste skita ner dom, ser ut som värsta muppen annars.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Penny

Pretty!

2010-03-28 @ 20:44:12
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0