ALL OVER PRESSURE

Fyfan vad underbart det är att vara hemma själv. Har varit vaken sen halv tio och har verkligen inte gjort nånting! Hehe jo duschat & ätit men.. Har lovat mamma att jag ska göra lite saker, typ gå ut med hunden, hänga tvätt & böka runt med dammsugaren. Men konstigt nog har jag tappat bort orken, puts väck är den! Lika bra det, hihi.
Kanske man ska ta och fixa håret lite, men måste nog gräva djupt om jag ska hitta orken för det. Och jag har inte heller packat upp väskan sen tyskland, hoho den orken är som bortblåst, swoooosh.
Vilket fult inlägg. Men nu vet ni iallafall att jag lever fortfarande. Och har kläder på mig.
Jag är hungrig, ska släpa mig ner till köket för att leta upp glassen. Anders har väl förmodligen gömt undan den :(
Jajajajajajajjajajajajaa

______ sjklZ
;m:KSn-l




akls

tjoh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0