all the bad boys standin' in the shadows, and the good girls are home with broken hearts

Shuh, sitter i sängen, lyssnar på mysmusik och hanna sover brevid mig. Vet inte vad det flög i henne men men. Drygar med lite smådrygt folk på facebook, funderar på om jag ska väcka hanna och gå ner och göra något eller om hon ska få sova ett tag. Stackars lillgumman då, så söt så :)

Slutade två idag, lärarna skulle typ iväg på något så det var ju bra :) Hanna följde med mig hem och nu ligger vi här i min älskade säng och chillar, fast hon sover då. Tror hon drömmer något spännande med tanke på att hon rycker till då och då.
Har suttit och läst högt ur en spännande bok, haha blev många härliga skratt kan jag lova. Och konstiga ord för den delen haha.

Imorgon är det torsdag, och sen fredag, bara satt ni vet liksom. Hade bara lust och påpeka det hihi.
Hade nationella i engelska idag, gick jättedåligt uuuhhh. Kändes verkligen skit när jag gick därifrån, visst jag hade skrivit en asbra text och sådär men sen kom jag på att det knappt handlade alls om ämnet, så vi får väl se om Karin fattr något överhuvudtaget av mitt kladd.

Fick lunch i två timmar efter nationella, så det blev pizzafirande på Spice med bästa! :D
Nu kommer jag inte på något mer att skriva om så jag borde nog sätta punkt för det här inlägget nu.
Såå vi hörs väl senare kanske när Hannisbananis har åkt hem! :)
kyyss



lånade bilden av Penny, hihi busigt.

Vi har verkligen något som ingen annan har.
Jag älskar er över allt annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0