dagen

Hejhej hallå! Klev upp halv tolv idag, så jävla skönt att få sova ut! Käkade frukost och fixade oss lite sen stack vi ut till Wiesloch och har knatat där tills för ungefär en timme sedan. Blev en del shopping för min del, och lite för Moa också. Satt på glasscafé och åt glass i det vackra vädret, gelt underbart!



Vid halv fyra- fyra tiden gick vi tillbaka till lägenheten och nu har jag nyss duschat :)

Ikväll är det typ kalas för Grecia, så det kommer lite folk hit, nåt jag helst hade velat sluppit.
Aja Moa håller på och brottas med Aron nu och snart kommer väl jag också få en däng haha.
Bilder på shopping & bilder ikväll kommer antingen senare eller imorn! Hadetsåbrasålänge! :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0