fuk

Vilken failad kväll. Bara bråk, och vad fan har jag gjort? Inget! :o Blir inte klok på dom jag lever med.
Har inte pluggat än, inte orkat, bara lagat mat, och ätit då.. och lyssnat på musik, och eldat.. och bråkat.
Jag orkar inte med allt jävla gnöl och tjafs och gudvetvad.
PENNY nya låtar på din spotifylista snart, annars dör jag! Haha. Sitter och snackar med 96:er på msn, kuuuul.
Fail att helgen förmodligen blir annorlunda än vad som tänkt, aja, inget att göra åt saken.
Nu ska jag läsa Linas kvällsbok och drunkna i tandkräm.

Kärleken;
Har du hittat den rätta killen? - nope
Skulle han få kyssa dig på halsen? - ja, om jag nu hade hittat han haha.
Kyssa dig på munnen? - ja
Kyssa dig på kinden?  - ja
gillar du någon just nu ? - uhh
Vad heter personen du gillar? - det är min och hans ensak

Skolan;
Går du i skolan? - ja
Har du någon gång skolkat? - ja
Har du varit i skolan idag? - ja

Annat;
Hur mår du just nu? - trött & allmänt less, men annars så
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja
Har du piercat dig? - nej
I så fall, vart? - eller räknas öronen?

Telefon/mobil;
Vem ringde du senast? - hahaha anton lyxell
Vem ringde dig senast? - nina engholm, men tydligen var det christoffer.
Vem sms:a till dig senast? - klara
Vem sms:a du till senast? - klara

Övrigt;
Är du hungrig just nu? - ja
Vad är klockan nu? - 20:28
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggen, facebook, msn.

Familj;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - imorse
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 2 veckor och 2 dagar, herregud känns som om det var evigheter sedan.     

Övrigt;
Gillar du punk-stilen? - nej
Har du sminkat dig idag? - ja
I så fall, vad för smink? - de vanliga.
Vad har du på dig för trosor just nu? - digimon!
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - en brun en.

och man är fortfarande för kär för att det inte ska göra ont i varje tanke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0