gladtjej.se

Livet känns förjävla bra alltså! Har inget att klaga på nu, mer än att inte har några kläder på mig eller att jag är sjukt hungrig kanske haha! Näe men idag är en bra dag det känner jag på mig! :)
Hade ett litet gräl med en person i helgen men vi kunde prata igårkväll så nu är allt bra. Eller jag så bra det kan bli. Tydligen :D
Blev väckt för en kvart sen av min kära moder som berättade att hon hade beställt färgtid till mig om ca en & en halv timme. Underbar väckningstaktik mamma, yeah! :D haha, så nu ska jag väl se om jag hittar nåt att ha på mig, käka något & gå ut med stackars hunden :)
Får se hur jag gör lite senare eftersom jag inte har någonstans att ta vägen efter frissan. Kanske går till skolan och degar tills dess att bussen hem går :) aja nu ska jag kliva upp ur min älskade säng, buhu.

puuusss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0