hallihallågubbarsmå!

Ledsen att jag inte bloggade någonting igår. Men jag kom hem runt nio- halv tio och mamma drog ut internet.. Haha, vaknade för en halvtimme sedan av att någon tant ringde från midlanda och sa att brorsans skateboard kommit. Dom hade ju tappat den igår.

Gårdagen gick finfint. Vaknade åtta och åkte till flygplatsen en timme senare. Planet var en halvtimme försenat, drygt. Men det gjorde egentligen inget eftersom vi hade så lång väntetid på arlanda. Hm. Jaa, vad har jag mer att berätta om gårdagen? Jo jag fattar verkligen ingenting av bred norrländska. Moas morfar är från skellefteå och han skjutsade hem oss. Hahahaha, man ba, öööhm aa... eller vaa? Hehe, jajjemen.

idag är jag ensam hemma tills fyra då brorsan kommer hem. Sen är vi ensamma tills klockan åtta. gah, guuuud vad jag har längtat efter att få terrorisera honom! Hahahaha nejdå jag lovar att vara snäll...  ...
Men nu hör jag hur duschen kallar mig, så jag bloggar mer senare. pussli!


bjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0